петак, 16. март 2018.

Вредне пажње - Украсне свеће Мојић



 У недељи од 16. до 23. марта на блогу О томе вам причам представиће нам се један несвакидашњи рукотворац. И сама сам, када ми се стваралац овог света обратио са жељом да буде део пројекта Вредни пажње, била пријатно изненађена када сам видела шта он то заправо ствара.

У питању су прелепе, резбарене украсне свеће које ће вас буквално на први поглед оставити без даха. И ма у ком амибијенту да се нашле, од њега ће направити идеално место за уживање и опуштање,... Поспешити продуктивнији рад, подићи атмосферу, распламсати емоције, подстаћи креативност,...

Желим вам добродошлицу у свет где настају украсне свеће Мојић! О томе вам причам!



Једна дивна свећа спремна је на крају текста за неког од вас. Али пре тога прочитајте шта њихов стваралац, господин Александар Мојић, има да каже о свом раду.

1. Шта нам то лепо ствара Александар Мојић?

Стварам јединствене, уникатне, резбарене украсне свеће које су реткост у свету, а код нас још непознате широј јавности.




2. Од када се бавите израдом уникатних, украсних свећа и шта Вам је највећа мотивација у том раду?

Овим се занатом бавим од пре две године са мотивом да, у Србији, пласирам нешто ново и лепо.

3. Где се ваши радови могу купити, погледати?

Радови се могу купити у онлајн продавници на сајту www.ukrasnesvecemojic.com, у радионици "Мојић 2016", у Новом Бечеју и у неколико даротека на територији Новог Бечеја. Тежња ми је да се пробијем на тржиште већих градова. Све досадашње и будуће свеће можете погледати и на Facebook страници Ukrasne sveće Mojić.




4. На који свој рад или радове сте посебно поносни?

Сваки примерак је на свој начин леп и изазива симпатије својим бојама и/или начином резбарења.





5. Шта бисте поручили садашњим и будућим поштоваоцима свога рада? Зашто су Украсне свеће Мојић идеалан поклон за сваку прилику?

Имати у својој кући или пословном објекту овакву свећу је ствар престижа и свакако, доброг укуса. Мојић свећа је поклон који ће обрадовати свакога, због свог необичног изгледа, дуготрајан је, није скуп, а ретко ко га поседује. Паљењем ове свеће се ствара и посебна атмосфера, а у човеку буди појачане емоције.


И као што сам вам обећала, Александар је спремио једну дивну свећу за неког од вас.



Како би ова зелена лепотица што пролеће слави дошла баш у ваше руке, потребно ја да:

1. да лајкујете FB страницу Ukrasne sveće Mojić

2. да посетите сајт www.ukrasnesvecemojic.com i vidite čega tu sve lepog ima

3. да лајкујете FB страницу О tome vam pričam

4. да запратите @otomevampricam на Instaramu (уколико имате Instagram)

5. да поделите овај пост јавно на свом профилу

6. и да оставите било који коментар испод овог поста на страници O tome vam pričam, на основу којег добијате свој број за Random извлачење.

Даривање траје до објаве наредног текста у овој рубрици, тачније до 23.03. до краја  дана, а сутрадан сазнајемо ко је имао највише среће. Због компликација приликом доставе награде, даривање је отворено само за територију Србије, као и за све оне широм света који поклон могу примити на некој адреси у Србији. Трошкове поштарине сноси дародавац. Срећно свима!

Александру се срдачно захваљујем на отворености за сарадњу и са уверењем да сте и овога пута уживали исто као и прошле недеље, када нам се представио Twinkle twinkle dekupaž svet, пуно вас поздрављам, а наредне недеље се припремите за новог рукотворца вредног пажње. До тада, драги креативни ствараоци, будите слободни да се без устезања пријавите за учешће у наведеном пројекту, па нек’ се о вашем раду надалеко чује. О томе вам причам!

Милица

Update 25.03.2018. у 19:57h

Највише среће у овом награђивању имала је: 


Бранислава Стевановић! Честитам ти од срца Бранислава и молим те да ми своје податке пошаљеш у инбокс О tome vam pričam Facebook странице како би ова чаробна свећа што пре стигла на твоју адресу. Свима осталима пуно хвала на учестовању и желим вам више среће у овонедељној, а и свакој наредној игрици. О томе вам причам! 


1 коментар:

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam anna kedem, iz Splita, Hrvatska. nakon deset godina veze sa njim, moj muž je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim ali sve je bilo uzalud, htjela sam ga zbog ljubavi koju gajim za njega, molila sam ga na sve , Obećao sam, ali on je odbio. Objasnio sam svojoj prijateljici na mreži, a ona je predložila da odem do dr. Apate, velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego probaj, poslala sam poruku dr. Apati, a on mi je rekao da nema problema sve će biti u redu prije 48 sati, bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je oko 16:00 sati. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi nazad, da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo ponovno počeli živjeti sretno zajedno. Otada sam obećao da će svakome koga poznajem i tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apate, čarobnjaka za čarolije, njegova e-pošta je (drapata4@gmail.com), a vi mu možete poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi , želite biti prepoznati u svijetu ili problemi s rakom, želite se udati za ljubavnika po svom izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, napredovanje na poslu i uspjeh, bilo što, ne odustaj, prestani plakati, kontaktiraj Dr. . Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte putem Whatsappa / Vibera: +447307347648

    ОдговориИзбриши