уторак, 8. март 2016.

Ja sam žena

Žena, tako kratka, a tako grandiozna reč!

1.


Da li se vi drage žene ponosite što ste žensko biće? Biće koje  je inspiracija mnogima. Ja jesam ponosna i o tome želim da vam pričam.

Ponosna sam najpre što sam deo jednog divnog srca jačeg pola, sa kojim se u duetu stapamo u savršenu celinu. Ponosna sam što sam majka, što godinama ne dozvoljavam da mojoj lepoti daju prestanka, što se iz dana u dan se osećam ženstveno i čilo. Ponosna sam jer sam sigurna u svoju lepotu, na ulicu izlazim grandiozno i smelo kao Sunce na Istoku, korak mi je lak kao da sam od morske pene, muškarci se okreću za mnom, a komplimente mi dodeljuju žene. I ma šta god da se desi, ostajem to što jesam - žena u srcu i duši, lepa k’o ruža, jaka k’o stena, čarobna žena za sva vremena!

Zbog svega nevedenog volim ovaj divan dan posvećen  nama ženama. Nama koje čista srca volimo, praštamo, radimo, delimo,... Nama koje se hrabro borimo, koje iz ničega svašta stvorimo, nama koje smo kraljice svoga sveta.

Srećan vam 8. mart drage žene, ostanite bića koja će da oduševljavaju i plene!

2. 

3. 

Fotografije u postu:
1. preuzeta sa neta
2. Objektiv mog fotoaparata i ljutić iz moje bašte
3. Objektiv mog fotoaparata


2 коментара:

  1. Bravo Milice..zelim ti puno uspeha u daljem radu,pisanju bloga. Ostvarila si jednu od mojih zelja koja u meni tinja godinama. Znam da si jako kreativna.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Tatjana, na ovakve reči čovek teško da može da ostane ravnodušan!
    Od srca ti hvala za podršku!

    ОдговориИзбриши