среда, 3. август 2016.

Zadovoljstvo se zgodi, Jaffa nas u Rio vodi

Petpostavljam da vam je svima dobro poznat trend plasiranja specijalnih limitiranih serija proizvoda uoči nekog bitnog svetskog ili državnog dešavanja? Nekada se nisam baš oduševljavala razlogom puštanja ovakvih proizvoda na tržište, i to najviše iz razloga što se neočekivano pojave, ali isto tako i nestanu sa potrošačke scene. I dok se kupci rasveste da postoje, oni se već ne mogu naći u prodaji. I, da se ne lažemo, klasika i provereni kvalitet su ono što traje i što obeležava neki brend, a ovakve propratne stvari uglavnom budu kao komercijalna muzika - može da prođe, ali ipak je uglavnom na dnu spiska.
Moj sadašnji stav na ovu temu je iz polu negativnog prešao u pozitivan, pa mogu čak i da kažem da mi se sviđaju ovakvi limitirani izleti. Pikničenje poznatih proizvođača na nekim novim poljima i njihovo trendovanje zapravo su odličan marketinški bum i uglavnom imaju dobru prođu kod potrošača. Jer, trendovi i jesu ono što u današnje vreme naže živote čini obojenijim i ispunjenijim. A kad kompanija teži da nas malo izvuče iz rutine, znači da brine o svojim potrošačima, što zapravo nije mala stvar. U ovom degustacionom postu čitate upravo o jednom starom-novom proizvodu koji nam stiže iz Jaffa kompanije.

Jaffa cakes Rio Tropic Mix, o tome vam pričam.



Ja ne znam da li postoji neko ko ne voli klasičnu Jaffu? Zato je vrlo verovatno da će svim ljubiteljima ovog biskvita da se dopadne i nova Jaffa tropskih manira. Sa voćnim želeom koji čine koncentrisani voćni sokovi narandže, papaje, manga, marakuje i ananasa, gde po meni mango vodi glavnu reč, Jaffa Rio Tropic Mix je ukusna, osvežavajuća, primamljiva, drugačija,... I do te mere dobra da će vam često biti na spisku za kupovinu. Bar je tako u mom slučaju. :)


Krenete tako da je jedete i ne možete da se zaustavite. U trenutku se teleportujete u Rio de Žaneiro, grad čarobnih boja, azurno plavog mora, fascinantne statue Hrista, a za koji dan i grad sporta. Bili sportski tip ili ne, Olimpijske igre sigurno vas ne ostavljaju ravonodušnim. Nekako opčinjavaju ceremonija otvaranja, ta veličanstvena baklja, napeta nadmetanja i medalje za našu zemlju kojih će sigurno biti, uverena sam! A kako je vrlo verovatno da će veoma mali broj nas ovo iskustvo zaista doživeti iz neposredne blizine, kompaniji Jaffa hvala za ovaj put u Rio, meni je izuzetno bilo milo. A uživaću i narednih dana, sve dok je Jaffa Rio Tropic Mix po rafovima poslagana!


Da li ste vi probali novu Rio Jaffu?

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica


4 коментара:

  1. Jafa je odlična. Ja sam je probala pre nekivdan i oduševila sam se. I miris je savršen i ukus... Mmmm... Moram ponovo da probam. 😀😀😀😀😀

    ОдговориИзбриши
  2. Mi smo dobili gratis nekoliko komada,moj rodjak iz Srbije je mislio da je pokvarena jaffa od narandje,taj ukus ima,inace je na svim rafovima 1+1,cist promasaj.Rio jaffa ima ukus na male kucice koji su dugo u slami.Pozdrav

    ОдговориИзбриши