петак, 16. фебруар 2018.

Vredna pažnje - Kreativa


Ove nedelje nam se predstavlja jedan slasni, šareni svet u kojem pre svega nastaju ukusni i za oko fascinantni medenjaci, a pored njih druge slatke i slane đakonije koje čula mame i koje bi svako da proba i uživa u njima natenane.

Pa bilo da imate povoda za darivanje, bilo da nešto slavite, bilo da želite bez povoda da se sladite, glavni kuvar današnjeg sveta vrednog pažnje u stanju je da ispuni svaku vašu želju i zamisao. 


Stoga ne časite časa, nego zavirite u Kreativa slatki svet, ma lepši je nego cvet, a za čula lek. Dobrodošli u Kreativu! O tome vam pričam





Na moja pitanja o svom radu, kako je sve počelo, ko joj je najveća podrška, na koje radove je najponosnija, gde možete videti i poručiti njene kulinarske rukotvorine,... odgovara kreativna Aida koja ko magiju u rukama da krije. I naravno, na kraju teksta testo za medenjake će specijalno za nekog od vas da savije! :D 

''Kreativa je mesto na koje pobegnem od svakodnevnih obaveza. Tamo me ne zanima veš, ni sta cu sutra kuvati. Onog momenta kad moj sin zaspi, postajem Kreativka. U toj kuhinji ja sam jedini sef i radnik. Neretko mi moj muz pomaze oko pakovanja i cesto vrsi isporuke. On mi je takođe i neverovatna tehnicka podrska, pa u mojoj kuhinji mozete naci mesoreznicu za lepe dekoracije, wok za przenje gotovo bez ulja, mocan mikser i sve ono sto svakoj domacici treba pored volje za kuvanjem,...





 





Sve je pocelo dekoracijom medenjaka za jedan Bozic pre par godina, i onda, nekako spontano, preslo je u tradiciju sve dok komsinica nije pitala da se nadju i na njenoj trpezi. Tad se rodila ideja da uozbiljim svoj hobi. Svi su me podrzali, moja mama, tetka, sestra... svi oni koji su mi vazni. Uskoro sam u znak podrske od svih njih dobila neverovatan broj modlica i veliki deo pribora za rad. Tad vec i zbog njih, morala sam da se prisaberem sa vremenom i krenem sa radom. I tako je počelo. Nova godina, Bozic, Dan zaljubljenih, 8.mart, Uskrs, rodjendani,... to su uvek popularni datumi.










Vrlo brzo sam imala fb stranicu koja je nosila ime Kreativa. Onda sam na poklon od moje prijateljice dobila dizajn logoa i odstampane kartice da sve to zaokruzimo i obojimo profesionalizmom. Uskoro je bilo porudzbina, ali i potraznje za slanim programom, pa sam uvrstila i to. Sad Kreativa radi i ketering za decije rodjendane, uglavnom. Imam stalan krug musterija, a novi dolaze obicno po preporuci. Svaki keksic koji se napravi, svaka tortilja koja se umota ili kanape koji se izdekorise je jedinstven i tesko ce dva ista ikada biti.













Najponosnija budem kada me posle proslave pozovu i kazu da se sve smazalo i da nije ostalo nista. 😊 Tad sam opet spremna da ne spavam jer uglavnom se sve priprema noc pre neke zgode. Uvek koristim nabolje sastojke. To je prosto kljuc uspeha. Za medenjake - samo domaci med. Za slanise - kvalitetne sireve, suhomesnato, najbolje povrce,... i zato nas program nije samo privlacan na oko, vec je zdrav i ukusan. U šta, porudžbinom u inbox fb stranice Kreativa ili Ig stranice kreativa_handmade imate priliku i lično da se uverite. Dobrodošli!''

Kreativa medenjaci, kao šlag na tortu, za jednog, najsrećnijeg od vas. Kako će medenjaci biti napravljeni neposredno pre slanja, a negde okvirno oko 8. marta, otprilike bi trebali da izgledaju kao na slikama ispod:





Kako bi poklon došao možda baš u vaše ruke, potrebno je samo:


1. da lajkujete Fb stranicu Kreativa
2. da zapratite @kreativa_handmade na Instagramu (naravno, ukoliko imate Instagram)
4. da zapratite @otomevampricam na Instagramu (opet, ako imate nalog na toj društvenoj mreži) 
5. da podelite ovaj post javno na svom profilu  
6. i da ostavite bilo koji komentar ispod ovog posta na Facebook-u, kako bi dobili svoj broj za Random izvlačenje.  

Darivanje traje do objave narednog teksta u ovoj rubrici, tačnije do 23.02. do kraja dana, a sutradan saznajemo ko je imao najviše sreće. Zbog komplikacija prilikom dostave nagrade, darivanje je otvoreno samo za teritoriju Srbije, kao i za sve one širom sveta koji poklon mogu primiti na nekoj adresi u Srbiji. Troškove poštarine snosi darodavac. Srećno svima!

Aidi se od srca zahvaljujem na predivnoj saradnji i sa uverenjem da ste i ovog puta uživali isto kao i prošle nedelje kada nam se predstavilo Krzno ILNA, puno vas pozdravljam, a narednog petka pripremite se za novog rukotvorca vrednog pažnje! A vi kreativci koji se i dalje dvoumite, prijavite se! Kako bi bili deo rubrike Vredni pažnje, nisu vam potrebna nikakva finansijska sredstva. Sve detalje oko prijavljivanja možete naći u postu Dobrodošli u projekat ’’VREDNI PAŽNJE’’ . O tome vam pričam!

Milica 


Update 24.02.2018. u 21:19h

I došlo je vreme da sa saznamo ko je imao najviše sreće u nagrađivanju iz ovog posta.




U pitanju je učesnica koja je petnaesta po redu ostavila komentar, a to je Valerina ColovicČestitam ti od srca Valerina i molim te da svoje podatke (ime, prezime, adresu i kontakt telefon) pošalješ u inbox O tome vam pričam stranice, kako bi ovaj ukusni poklončić što pre došao u tvoje ruke. Ostalima hvala na učestvovanju i želim vam više sreće u ovonedeljnom darivanju. O tome vam pričam! ;) 




1 коментар: