петак, 16. септембар 2016.

Banana i ovas za ukusan kolač

Da li možete da verujete da postoji kolač koji se priprema samo od dva sastojka i koji je pritom niske kalorične vrednosti i izuzetno bogat magnezijumom, tako bitnim mineralom za naš organizam. Kolač koji ne može, a da vam ne uspe i koji izuzetno fino zadovoljava potrebu za nečim slatkim.

Kolač od banane i ovsenih pahuljica, o tome vam pričam.


Za ovu ukusnu zdravu poslasticu potrebne su vam samo dve banane i 100gr ovsenih pahuljica. Tok pripreme teče ovako:

Pre svega uključite rernu na 180 stepeni.
Nakon što banane ispasirate viljuškom, u njih umešajte ovsene pahuljice, sve dok ne dobijete kompaktnu smesu. 


Na pleh obložen papirom za pečenje supenom kašikom ili kašikom za sladoled stavljajte smesu u željenim oblicima. Ja sam se malo igrala, pa su se tu našle štanglice, srculenca, kružići.



Nakon što se rerna zagreje, ubacite kolačiće i pecite ih oko 30 minuta na navedenoj temperaturi od 180 stepeni.
Posle pečenja, kada se kolačići ohlade, jedino vam preostaje da uživate u kvalitetnoj užini specifičnog ukusa, u mom slučaju dopadljivog deci, meni takođe, dok se recimo tati, koji inače nije ljubitelj slatkiša, nešto i nisu svideli.


A da li će se dopasti vama, ne košta vas mnogo da probate. ;) Umesto ovsenih, možete koristiti zobene ili ražene pahuljice, a mislim da bi se ovde vrlo fino uklopio i ekspandirani pirinač. U smesu, ili na sam vrh kolačića nakon što ih naređate u tepsiju, možete dodati bilo koje suvo voće, ja sam recimo dodala urme, njih sam u tom trenutku jedino imala u kući.

Ukoliko sam vas motivisala na kulinarsku aktivnost ovog tipa, javljajte rezultate, veoma sam radoznala da čujem vaše utiske. :)

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica

3 коментара: