уторак, 23. август 2016.

Rosal Lip Balm Magic Pink - moje impresije

Proizvod o kome vam danas pišem nedavno se pojavio na našem tržištu i pošto sam osoba koja obožava novitete bilo kog tipa, iz tog razloga mu posvećujem post. Želim da što veći broj vas čuje za njega i na osnovu mojih impresija dođe do zaključka da li ovaj proizvod zaslužuje svoje mesto u vašem neseseru ili torbi.

Rosal Lip Balm Magic Pink, o tome vam pričam.


Ovo crno-ružičasto zadovoljstvo kameleonske naravi može da vam pruži mnogo toga za preporučenu maloprodajnu cenu od 299 din. Rosalov lip balm u totalno crnoj boji, koso rezan kao karmin u cilju jednostavnijeg nanošenja, u dodiru sa vašim usnama čarobno prelazi u nenavalentnu ružičastu, pink nijansu koja bukvalno u momentu probudi osmeh. 


Magic Pink Lip Balm sadrži specijalni pigment, koji se, u zavisnosti od pH kože koju vaše usne imaju, pretvara u savršenu individualizovanu nijansu koja svoj pun efekat postiže 5 minuta nakon nanošenja i u zavisnosti od toga koliko ste sloja balzama naneli. Sa blagim prijatnim mirisom, i pored boje, privlačnim diskretnim sjajem, ovaj lip balm se poslušno razmazuje i na usnama se dugo, dugo zadržava. Doduše, ovaj pomenuti sjaj nije postojan koliko i boja koja bukvalno na usnama stoji po nekoliko sati, ne skida se čak ni tokom jela.  

Kao i ostali Rosal balzami za usne, i ovaj lip balm delotvorno održava prirodnu vlažnost i elastičnost usana i sprečava njihovo isušivanje. Sadrži vitamin E koji štiti usne od štetnog uticaja slobodnih radikala, neguje ih dajući im mekoću i hidrataciju.  

Vratiću se opet na postojanost ružičate nijanse Magic Pink Lip Balm-a. Koliko je nijansa izdržljiva najbolje će pokazati činjenica da  mi se ove dve linije lip balma na ruci, gde sam htela da vam pokažem njegovu nijansu, i pored nekoliko pranja ruku, uopšte nisu skidale sa nje. Od ove dve aplikacije koje vidite na slici, gornja linija je lip balm samo u jednom sloju, a donja linija ima 3-4 sloja. Iako u opisu proizvoda stoji da se nijansa razlikuje od broja slojeva, ja recimo ovde i ne primećujem neku drastičnu razliku. Ali zato se na usnama razlika itekako primećuje. Rosal Lip Balm Magic Pink u više slojeva na usnama skoro da dostiže crvenu, tj. boju trule višnje. Dok su 1-2 sloja predstavnici pink nijanse.


Podeliću sa vama i zanimljivost vezanu za jedan ovakav sličan proizvod. Svi vi koji ste postojali i koji se sećate osamdesetih godina, nema šanse da se ne setite i zelenog karmina u zlatno bockavoj ambalaži, koji je u dodiru sa usnama prelazio u jarko crvenu boju, koja je pritom bila toliko postojana da je po ceo dan ostajala na usnama. 


Ja sam tih davnih godina, kao klinka, kraduckala ovaj karmin od mame i verovala sam onda da u njemu postoji neka magija. Jer, kako je to moguće da zeleni karmin maže crvenu boju?! E, Rosalov Magic Pink me upravo podseća na taj karmin. Pride nosi i magičan naziv, po meni ima mnogo bolju nijansu od nekadašnjeg  ’’zelembaća’’ pa je zato dobio i napredniji epitet kameleona.

Što se mene tiče, za Rosal Lip Balm Magic Pink će uvek biti mesta u mom neseseru, najviše zahvaljujući nezi koju pruža mojim usnama, a potom i njegovoj postojanosti i nijansi koja se stapa sa mojim afinitetima.

Da li ste možda već i vi, kao i ja, zavoleli Rosal Lip Balm Magic Pink?
Ako ga još uvek niste koristili, koja je verovatnoća da ćete ga kupiti?

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica

Fotografija zelenog karmina preuzeta sa sajta www.novi.ba

Нема коментара:

Постави коментар